torsdag, november 29, 2007

Hej alla!

För att försöka svara på lite frågor så Lotta, hundspår har vi oxå sett på golfbanan mot EM möbler men när de kom över vägen så vände spåren. Och på järnvägen in i skogen mot Sörby i Degerfors, detta var i söndags.
Micke, skall hördes i skogen bortanför Lervik mot Tällekullen i tisdagskväll ganska sent på kvällen. Alla dessa platser är ju ganska nära varandra så det är ju troligt att hon håller sig inom detta område. Men så länge inge ser henne så är ju detta bara spekulationer. Nu är det bara till å vänta och hoppas att hon dyker upp någonstans!

Jag vill än än gång passa på att tacka alla snälla människor som håller span och tänker på Troja!
Jag tycker att det är helt fantasktiskt!
Kram till er alla!!!!

//Heléne

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för uppdateringen. Fortsätter mina promenader runt Ramshöjden och Degernäs. Tänker på Dig.
Kram

Marie sa...

Jag tänker på dig hela tiden . Som hundägare kan man ju tänka sig hur det känns. Det värsta måste ju vara ovissheten. Jag fortsätter oxå att hålla span i den mån jag kan.
Kramar från oss alla

Anonym sa...

Varje morgon vaknar jag och för en kort sekund inbillar jag mig att allt bara är en hemsk mardröm, men varje morgon tvingas jag inse att det faktiskt är verklighet. Jag lider med dig Helene! Här i Uppsala håller jag och hundarna alla tummar och klor för att lilla Bojjan ska hitta hem till soffan!

Kram från mig o systeryster

Anonym sa...

Helene, nu åker jag. Har du min maiadress? du kan väl maila mig så jag vet hur det går. sen får du höra av dig angående antiskäll'et. maila mig så jag vet märke o så.
Puss puss, jag tänker på er.
Annika

Anonym sa...

Kikar in varje dag för att hoppas få läsa du funnit Troja. Min tik var borta i 35 min, långa minuter. Förstår ni har en mardröm. Schnauzerkramar fr Sthlm

Anonym sa...

Kollar varje dag för att se hur det går. En tanke bara, telefonnumren kanske skulle finna vid Trojas bild på första sidan. Alla kanske inte vet att de finns i början av bloggen. Vi fortsätter hålla utkik på våra promenader.
Vi tänker på er.

Anonym sa...

Hejsan! Har läst om din saknade Troja!

Min kompis mamma har fått låna "grävlingsfällor" när hon fångat in vilkatter på hösten. Kanske det fins i större model att låna av viltvårdare/jägare!

Har för mig att den ska vara ungefär som en snäll råttfälla en bur med dörr som stängs när djuret är inne och äter!

Hoppas att ni får fatt på Troja och att hon är välbehållen.

Jag & mina hundar tänker på er och håller alla tassar och tummar för att nu ska hitta henne igen.

// Ida